Hantera dina anställdas närvaro och ledighetsansökningar med Attendance Planner
Attendance Planner hjälper dig att hantera dina anställdas närvaro och ledighetsansökningar. Du kan se den anställdas nuvarande närvarostatus och ledighetsinformation, som antalet timmar och dagar kvar samt eventuella anpassade datumintervall.
Du kan se en närvarorapport för den anställda, för året, månaden eller valfri period. Om den anställda är på semester kan du se antalet arbetade timmar och eventuella ledighetsbalanser som är förfallna.
Du kan lägga till en månadsvisningswidget på din startsida för att enklare kunna kontrollera den anställdas närvaro och ledighetsstatus.
Du kan lägga till ett anpassat datumintervall för den anställdas nuvarande närvarostatus och ledighetsinformation. Detta hjälper dig att se vad den anställda för närvarande är schemalagd att arbeta eller vara på semester.
Användarrecensioner om Attendance Planner
Har du provat Attendance Planner? Var den första att lämna din åsikt!